• Snow Memories

     

     

     

    Yahoo! Google Bookmarks

  • Commentaires

    1
    Mercredi 22 Novembre 2023 à 19:30

    Hej Någon!

    Förtjusande vinter skapelse!

    Då var tandläkarbesöket avklarat. Jag har varit orolig för det länge, jag har tandläkarskräck. Det är jätte jobbigt! Jag hade inga hål, bara lite tandsten och så blev tanden lagad med bedövning . Det blev dyrt men nu är det gjort.

    Jag hade tur med vädret igår då det var sol, fyra grader och torrt på vägarna. Jag har mina sommardäck kvar på bilen. Funderar på att ha dem kvar på bilen för jag kör ändå inte om det är snö eller halt.

    På morgonen hade vi frost på marken och -5 grader . Nu mitt på dagen är alla den vackra frosten borta och det är 2 plusgrader och det börjar blåsa.

    Jag önskar dig en trevlig onsdag kväll.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    2
    dada1956
    Mercredi 22 Novembre 2023 à 20:10

    sublime Anny Passe une belle journée bisous

    3
    Jeudi 23 Novembre 2023 à 13:43

    Belle création j'adore

    Agréable journée bisous

    4
    Vendredi 24 Novembre 2023 à 11:09

    c est somptueux

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :