• Pop Art

     

     

     

    Pop Art

    Yahoo! Google Bookmarks

  • Commentaires

    1
    Vendredi 12 Janvier à 09:22

    Bonjour Any

    belle cette création ma douce

    une très jolie dame et belles couleurs

    bon week-end ma douce

    gros bisous

    Elyci

    2
    Vendredi 12 Janvier à 11:22

    c est splendide

    3
    Vendredi 12 Janvier à 16:01

    Hej min söta vän!

    Elegant och vacker!

    Idag har jag varit hos frissan och klippt mitt hår.

    Nu på måndag den 15:onde är det tid för min ögonoperation. Det vänstra ögat först. Efter det så kanske jag måste "vila" ögat några dagar. Så det är inte säkert att jag kan vara här och göra besök och skriva kommentarer på några dagar. Jag kommer att lägga ut nya kreationer på söndag kväll. Jag har flera kreationer på lager så jag kanske lägger ut några varje dag i nästa vecka. Jag får se hur det blir.

    Det är -2 grader ute och det är en vacker dag med solsken.

    Imorgon är det tjugonde Knut och julen är till ända. Men vintern fortsätter här ända in i mars månad men det har hänt att vi fått snö även i april månad.

    Jag önskar dig en trevlig fredag kväll och veckoslut.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    4
    Vendredi 12 Janvier à 19:41

    merveilleuses tes créas

    5
    Samedi 13 Janvier à 10:32

    bonjour

    aujourd'hui c est avec du brouillard

    que je passe sur ton univers

    afin de te souhaiter un bon samedi

    avec ce brouillard et le gel de cette nuit, le sol est très glissant

    il faut marcher lentement et avec prudence

    sinon gare à la chute

    mis à part cela, j espère que tu te portes bien

    bises

     

    6
    Lundi 15 Janvier à 17:30

    bonjour mon amie jolie creation je viens de sortir les chiens il fait pas chaud bonne fin de journée

    bisous 

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :